Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

17 Haziran 2014 Salı

Akşam Yemeğimiz:)

Evlenmeden önce yemek yemediğimi fark ettim:)
İnsan kendi yemek yapınca daha mı çok yiyor yoksa:)


 Yemek yemeği gerçekten çok seviyorum. sabah ,öğle ,akşam ayırt etmeden her öğünde büyük bir zevkle yiyorum.Önceden ayırt edip yemediğim bir çok şeyi de yemeğe başlayınca yeni lezzetlerle tanışmış oldum:)


 Erişte de sevmediğim yiyecekler arasındaydı.. oysa şimdi ..özellikle havalar ısınmışken..


Fındıkla(veya ceviz:) ve rendelenmiş beyaz peynirle tadına doyulmaz bir lezzet derim ben:)


2 yorum:

  1. ben daha çok sunumlara takılıyorum sanırım:) Hep tabaklarına, çanaklarına bakarken buluyorum kendimi:)
    çok güzeller ama...

    YanıtlaSil
  2. Sunuma önem verenlerdenim:) teşekkür ederim tatlı yorumunuz için;)

    YanıtlaSil